1 Ağustos 2012

Başlarken..

Bi' şeylere başlamak bazıları için ne kadar kolay ne kadar zor bilemiyorum.Ama ben iletişim
aracı olarak seçtiğim bloğumdan herkese yeni başlangıçlar dileyerek başlamayı yeğliyorum.
Benim için bu yeni başlangıç sanırım mesleki tarafımın törpüleyemediğim amatör yanı olacak..

Bazen doğru kabul edilen öğretilen kurallar hayal gücünüzü kısıtlamaya başlar. Ufkunuzun
ötesine  geçecekken içinizden gelen tenkidçi o ses, sizi bırakın sınırları aşmayı olduğunuz yere
adeta zincirler..Sanatı yaratma kaygısı yaratıcılığın önüne geçebilir çoğu zaman.Oysa amatör ruh
her daim sonucun ne olacağını düşünmeksizin naif olanı ortaya çıkarır.Yaratıcılığı görmek adına
Amatör Ruh her zaman iyidir!Ben burada sizin sade fikirlerinize küçük müdahalelerle yardımcı
olmak istiyorum.yarattığınız güzellikleri görmek istiyorum.
Sonuca kitlenmeden önce amatörce! hayal edelim sonra ortaya çıkaralım istiyorum.

Tasarımla ilgilenen tasarımı hayatında farkında olmadan yaratan ,kullanan herkese açık kapım..
Tüm  fikirlerinizi burada paylaşabilir ve birlikte doğru metodlarla doğru yere getirerek,amatör
ruhunuzu profesyonel tatmine ulaştırabilirsiniz!

Tasarım şeyler de Tasarıma dair her şeyi bulabilmeniz mümkün. Her hafta günümüze kadar gelen
hayatımızı kolaylaştıran ürünlerin varoluş hikayelerini öğrenebilirsiniz.
Tasarım Son dakika ile son model fırından yeni çıkmış ürünler sizi bekler.
Ve profesyonelliğe geçişin en önemli kalemi Materyal! Malzeme bilgisi hayatınızı kolaylaştıracak.


 Tüm bu fikirleri ve bilgileri sizinle paylaşmaktan mutluluk duyacağım!
 Birlikte güzel zamanlar geçirmek dileğiyle..
 Tuğba ÇAĞATAY  İçmimar

    
                                                       www.tasarimseyler.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder